Από το Θέατρο Τέχνης: Σε δύο νέα ψηφιακά εργαστήρια ο Ανδρέας Φλουράκης και η Ακτίνα Σταθάκη

Το γράψιμο για το Θέατρο στη σκηνή, το web, το ραδιόφωνο αλλά και τα εργαλεία οργάνωσης και παραγωγής για ανεξάρτητους καλλιτέχνες είναι το αντικείμενο για δύο νέα ψηφιακά εργαστήρια που παρουσιάζει το Θέατρο Τέχνης με τον Ανδρέα Φλουράκη και την Ακτίνα Σταθάκη.
Τα σεμινάρια αυτά παρουσιάζονται στο πλαίσιο δράσεων που έχουν θεσμοθετηθεί με σκοπό τη δια βίου εκπαίδευση.

***

Εργαστήριο 1

«Γράφοντας Θέατρο για τη σκηνή, το web και το ραδιόφωνο»

Εισηγητής: Ανδρέας Φλουράκης

Ο δεύτερος κύκλος αρχίζει στις 3 Μαρτίου 2021 και απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και αρχάριους συγγραφείς. Το εργαστήριο θα βασιστεί στη μεθοδολογία του Royal Court Theatre και του Royal Central School of Speech and Drama του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Θα έχει πρακτική κατεύθυνση, θα διερευνήσει τις ιδιαιτερότητες των θεατρικών κειμένων που γράφονται για τη σκηνή, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο και θα εισάγει τρόπους δημιουργίας θεατρικών χαρακτήρων και ολοκληρωμένων έργων.
Θα γίνουν οκτώ [8] τρίωρες συναντήσεις online.
Κάθε Τετάρτη 17.30 – 20.30. Έναρξη: Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021
Κόστος: 180 Ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφή, να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο

draseis@theatro–technis.gr

Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι την Τρίτη 2 Μαρτίου.

Ο Ανδρέας Φλουράκης γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα και θέατρο στην Αγγλία (MA Writing for the Theatre and Broadcast Media). Στο θέατρο εμφανίζεται για πρώτη φορά το 2001. Θεατρικά του έργα έχουν παρουσιαστεί σε πολλά θέατρα της χώρας μας.
Έργα του έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Τουρκικά, Ρουμάνικα, Πολωνικά, Αλβανικά και Φινλανδικά και έχουν παρασταθεί σε πολλές χώρες.

***

Εργαστήριο 2

«Εργαλεία οργάνωσης και παραγωγής για ανεξάρτητους καλλιτέχνες»

Εισηγήτρια: Ακτίνα Σταθάκη

 

Μέσα σε διαρκώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες, οι ανεξάρτητοι καλλιτέχνες καλούνται όλο και συχνότερα να αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη της οργάνωσης, παραγωγής και προώθησης της δουλειάς τους. Παρότι συχνά η ευθύνη αυτή συχνά ξεπερνά τις οργανωτικές μας ικανότητες, ταυτόχρονα μας εξοπλίζει με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την επιβίωση και την ανάπτυξή μας στο χώρο του πολιτισμού.

Στον κύκλο αυτό των 5 μαθημάτων, θα εξεταστούν τα βασικά οργανωτικά πεδία που κάθε καλλιτέχνης καλείται να διαχειριστεί κατά τη διαδικασία οργάνωσης της δουλειάς του, και που είναι τα ίδια, είτε πρόκειται για οργανισμό πολλών εκατομμυρίων είτε για μια μικρή ανεξάρτητη ομάδα: ταυτότητα του οργανισμού, ανάπτυξη σχέσεων με το κοινό, εξεύρεση και διαχείριση πόρων, προώθηση της δουλειάς.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες, νέες ομάδες ή καλλιτέχνες και ομάδες με περισσότερη εμπειρία, που θέλουν να συστηματοποιήσουν τη γνώση και τις πρακτικές τους.

Εβδομάδα 1η: Η διαμόρφωση της ταυτότητας του οργανισμού, το όραμα και οι στόχοι, η καλλιέργεια των σχέσεων με το κοινό
Εβδομάδα 2η: Τεχνικές γραφής καλλιτεχνικών προτάσεων.
Εβδομάδα 3η: Πρακτικές ασκήσεις πάνω στο υλικό των 2 πρώτων εβδομάδων
Εβδομάδα 4η: Κατανόηση και διαχείριση πόρων, σύνταξη προϋπολογισμού, πηγές χρηματοδότησης
Εβδομάδα 5η: Εξωστρέφεια, καλλιέργεια διεθνών σχέσεων.

Κύκλος 5 σεμιναρίων online. Κάθε Δευτέρα 6-9 μ.μ. Από 8 Μαρτίου 2021 έως και 5 Aπριλίου 2021.
Κόστος: 150 ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφές, να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο

draseis@theatro–technis.gr

Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι το Σάββατο 6 Μαρτίου.

 

Η Ακτίνα Σταθάκη είναι υπεύθυνη καλλιτεχνικού προγραμματισμού, ερευνήτρια και παραγωγός και ειδικεύεται στις διεθνείς πολιτιστικές ανταλλαγές. Είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και κάτοχος διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο.
Είναι καλλιτεχνική διευθύντρια του Μεσογειακού Φεστιβάλ/Οργανισμού Between the Seas που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στην Αμερική με στόχο την προώθηση της σύγχρονης μεσογειακής δημιουργίας διεθνώς και την ενδυνάμωση της ανεξάρτητης μεσογειακής παραγωγής και προσφάτως ίδρυσε τον ανεξάρτητο χώρο 1927 art space στην Κυψέλη. Για τη δουλειά της ως παραγωγός στη Νέα Υόρκη έχει λάβει το Time Warner Fellowship ενώ για το διαπολιτισμικό της έργο έχει λάβει το United Nations Alliance of Civilizations Fellowship.