«Στέλλα κοιμήσου» τώρα. Αύριο είναι μια καινούργια ημέρα καλύτερη για σένα. Έχεις ακόμη δρόμο…

Του Παναγιώτη Μήλα

«Ἔστιν οὖν τραγωδία μίμησις πράξεως σπουδαίας καὶ τελείας» …κοίτα τώρα τι θυμήθηκα, «μέγεθος ἐχούσης, ἡδυσμένῳ λόγῳ, χωρὶς ἑκάστῳ τῶν εἰδὼν ἐν τοῖς μορίοις», απίστευτο! Δεν ξέχασα ούτε λέξη, «δρώντων καὶ οὐ δι’ ἀπαγγελίας»… ας είναι καλά η φιλόλογός μου στο ΣΤ΄ Γυμνάσιο Αρρένων, «δι’ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν».

Αυτός είναι ο ορισμός της τραγωδίας, όπως τον έδωσε ο Αριστοτέλης.

Η βασική δομή της αισχύλειας και γενικότερα της ελληνικής τραγωδίας είναι αρκετά απλή και τα μέρη της, κατά σειρά είναι: Πρόλογος, Πάροδος, Επεισόδιο, Στάσιμον, Έξοδος, Κομμός.

 

Από αριστερά: Γιάννης Νιάρρος, Έλλη Τρίγγου, Καλλιρρόη Μυριαγκού, Αντώνης Ιορδάνου και Μάγια Κώνστα.

 

Αγαμέμνων, Αίας, Άλκηστις, Αντιγόνη, Εκάβη, Ηλέκτρα, Ικέτιδες, Ιππόλυτος, Ιφιγένεια η εν Αυλίδι, Μήδεια, Οιδίπους επί Κολωνώ, Οιδίπους Τύραννος, Πέρσαι, Τρωάδες κλπ. κλπ. Μεγάλα έργα, μύθοι, νίκες, ήττες, δολοφονίες, δολοπλοκίες, ήρωες, δραματικές εξελίξεις. Κορυφαίοι συγγραφείς. Ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής, ο Ευριπίδης.

Διαχρονικά μηνύματα. Παγκόσμια κληρονομιά. Τα αρχαία θέατρα, η Επίδαυρος…

Όλα αυτά γράφτηκαν πριν από χιλιάδες χρόνια. Ζουν και θα ζουν, όσο κι αν οι καιροί και οι άνθρωποι αλλάζουν. Όμως οι καταστάσεις παραμένουν και σήμερα οι ίδιες. Και σήμερα οι τραγωδίες έχουν τα ίδια μεγέθη, αν και με καθημερινούς πρωταγωνιστές.

Τραγωδίες μικρές και μεγάλες τις ζούμε όλο το 24ωρο βλέποντας τηλεόραση, διαβάζοντας εφημερίδες, ακούγοντας ραδιόφωνο. Ο πόλεμος και σήμερα διώχνει, ξεριζώνει τους ανθρώπους και τους στέλνει υπό περιπετειώδεις συνθήκες στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Τραγωδίες μπορεί να συμβαίνουν σε μια υπόγεια γκαρσονιέρα, σε μια δημόσια υπηρεσία, σε μια φάμπρικα, σε ένα δικηγορικό γραφείο, σε ένα αγρόκτημα, σε ένα τριάρι του δεύτερου ορόφου, σε ένα τηλεοπτικό πλατό, σε μια βίλα με αμέτρητα δωμάτια και διπλές πισίνες, σε μια ανθρώπινη ζούγκλα.

Μενέλαος, Τέκμησσα, Τεύκρος, Άτοσσα, Ιάσονας, Αιγαίας, Ιοκάστη, Κρέοντας, Δόλωνας, Πάρις, Αινείας… Ήρωες αρχετυπικοί.

Αυτά είναι κάποια από τα ονόματα των πρωταγωνιστών.

Σήμερα τα ονόματά τους μπορεί να είναι:

Θείος Τάκης, Στέλλα Γερακάρη, Θεία Βάσω, Μάριος Αγγελής, Ελένη Γερακάρη, Γιώργος Γερακάρης, Αντώνης Γερακάρης, Ανθή Γερακάρη.

Σήμερα τον συγγραφέα μπορεί να τον λένε Γιάννη…
Τον λένε Γιάννη Οικονομίδη.
Έχει γράψει μια τραγωδία. Τραγωδία σημερινή, του 2017. Τραγωδία με όνομα. Τη λένε «Στέλλα».

Μεγάλος ο πρόλογος; Πράγματι μεγάλος. Πάνω από 300 λέξεις. Πρόλογος για ένα μεγάλο έργο. Ένα έργο που σε ταρακουνάει. Σε κάνει να μένεις με το στόμα ανοιχτό. Να παρακολουθείς την εξέλιξή του κάθε δευτερόλεπτο και κάθε λεπτό με κομμένη την ανάσα. Είναι τρυφερό, γλυκό και με χιούμορ. Είναι όμως και σκληρό, και άγριο, και απάνθρωπο, και βίαιο, και απρόβλεπτο, και ιδιόρρυθμο. Αν και είναι μια ιστορία έρωτα, είναι παράλληλα ένα καθαρά πολιτικό έργο, καθρέφτης της σημερινής πραγματικότητας.

***

Ο πατέρας- αφέντης (Στάθης Σταμουλακάτος) και η κόρη του Στέλλα (Ιωάννα Κολλιοπούλου).

 

Σε μια οικογένεια όπου ο νόμος του πατέρα-αφέντη εφαρμόζεται με «μαφιόζικες» μεθόδους, η Στέλλα αρνείται να παντρευτεί αυτόν που της επιβάλλεται από το περιβάλλον της και επιμένει για το αυτονόητο δικαίωμα της προσωπικής επιλογής. Ο έρωτας όμως, ή οποιαδήποτε άλλη έκφραση ατομικής ελευθερίας, ακυρώνεται μπροστά στο συμφέρον, που υποχρεώνει σε υποταγή στις ειλημμένες αποφάσεις. Αξιοπρέπεια, ηθική τάξη και συναισθήματα θεωρούνται πολυτέλεια.
Με αφορμή έναν απαγορευμένο έρωτα, το έργο καταγράφει τη σημερινή πραγματικότητα και ανατέμνει έναν κόσμο εδραιωμένο στο ψέμα, το χρήμα, τη χυδαιότητα και το έγκλημα. Το όνειρο της κοινωνικής ανόδου και της υλικής ευμάρειας εξουδετερώνει κάθε αξία και διαβρώνει συμπεριφορές και συνειδήσεις.

***
Το «Στέλλα κοιμήσου» γράφτηκε με τη δημιουργική συμμετοχή των ηθοποιών της παράστασης κατά τη διάρκεια των προβών. Κάθε παράσταση είναι ξεχωριστή, καθώς ο διάλογος διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό ζωντανά στη σκηνή, με βάση ένα συγκεκριμένο σενάριο.

***

Το αποκαλυπτικό δημοσίευμα δημιουργεί προβλήματα. Ιωάννα Κολλιοπούλου, Μάγια Κώνστα και Έλλη Τρίγγου.

 

Φυσικά αν θελήσει κανείς να βρει αρνητικά στοιχεία μπορεί να τα εφεύρει ή να τα δημιουργήσει. Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη. Αυτή η «Στέλλα» είναι του Οικονομίδη, δεν είναι η Στέλλα Βιολάντη του Ξενόπουλου. Δεν είναι η Ιφιγένεια του Αγαμέμνονα, είναι η Στέλλα του Γερακάρη. Ξεκάθαρα πράγματα. Ο Γιάννης Οικονομίδης μετακόμισε από τα κινηματογραφικά πλατό στο θεατρικό σανίδι. Μαζί του βέβαια έφερε και μια εθνική ομάδα ηθοποιών. Μια ομάδα όπου όλοι και όλες αξίζουν βραβεία. Όχι μόνον ως ομάδα. Ο καθένας και η καθεμία ξεχωριστά το αξίζουν. Ασφαλώς ο Στάθης Σταμουλακάτος σαρώνει άμα τη εμφανίσει. Δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Όμως όλοι -χωρίς καμία εξαίρεση- βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με τον πάτερ φαμίλια. Σκεφτείτε μόνο αν μισός από τους υπόλοιπους επτά ηθοποιούς «δεν τα έλεγε», θα κατέρρεε το θεατρικά άψογο οικοδόμημα.

 

Εδώ στο Εθνικό Θέατρο, στο πρώτο ανέβασμα της παράστασης.

 

Ο Οικονομίδης βρήκε κοίτασμα χρυσού με αυτά τα παιδιά. Κάθε βράδυ καταφέρνουν να τα αλλάζουν όλα. Πάντα όμως μέσα σε ένα καθορισμένο πλαίσιο. Σε λευκή σελίδα, γεννούν το κείμενο. Οι εκπλήξεις είναι συνεχείς. Δεν ξέρεις τι σε περιμένει. Ο αυτοσχεδιασμός στον υπέρτατο βαθμό. Φυσικά όλα αυτά έχουν κατακτηθεί ύστερα από ατέλειωτες πρόβες.

Ένα καινούργιο και καίριο εγχείρημα στη θεατρική σκηνή χωρίς κείμενο, με αυτοσχεδιασμούς, με απόλυτη αλήθεια στο έργο και στα νοήματα.

-Ο Αντώνης Ιορδάνου (θείος Τάκης) δίνει υπόσταση στον «κύριο τίποτα» με τρόπο ιδανικό.
-Η Μάγια Κώνστα (θεία Βάσω), ραδιούργος με δυναμισμό και επιβλητικότητα. Όμως και με μεγάλη καρδιά.
-Ο Γιάννης Μυλωνάς (Μάριος Αγγελής), αυθεντικός τηλεστάρ. Εξαιρετική φιγούρα.
-Η Καλλιρρόη Μυριαγκού (Ελένη Γερακάρη), ίσως με τον πιο δύσκολο ρόλο. Άψογη μέχρι κεραίας.
-Ο Γιάννης Νιάρρος (Γιώργος Γερακάρης), τρυφερός, απολαυστικός, σκιτσάρει τέλεια τον ήρωά του.
-Η Έλλη Τρίγγου (Ανθή Γερακάρη), τι παιδί! (στα καμαρίνια). Τι αγρίμι! (στη σκηνή). Πολυτάλαντη. Λάμπει. Αστέρι.
-Η Ιωάννα Κολλιοπούλου (Στέλλα Γερακάρη), και μόνο με τις σιωπές της δίνει μάθημα αυτοσυγκέντρωσης. Και πάλι άριστη. Πάντα καλύτερη από κάθε προηγούμενη ερμηνεία της.
-Ο Στάθης Σταμουλακάτος (Αντώνης Γερακάρης), απαιτητικός από τον εαυτό του. Δίνει το 1.000%. Αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο χρήσιμος είναι. Ιδανικός πατέρας – αφέντης. Ιδανικός ηθοποιός.

 

Ο Αντώνης Γερακάρης (Στάθης Σταμουλακάτος). Πατέρας – αφέντης στα χρόνια της κρίσης.

 

Όμως και πάλι με αυτή την ομάδα η ζυγαριά θα έγερνε, αν από την άλλη πλευρά δεν είχε το ίδιο δυνατούς συντελεστές:

-Αντώνης Ιορδάνου (Βοηθός σκηνοθέτη/επιμέλεια κίνησης), σίγουρα πολύστροφος για να λύνει κάθε μέρα αυτό το σταυρόλεξο.
-Γιούλα Ζωιοπούλου (Ενδυματολόγος), καίρια στις επιλογές της. Σημαντικό στοιχείο της παράστασης.
-Μπάμπης Παπαδόπουλος (Μουσική), έδωσε το κατάλληλο κλίμα χωρίς να ξεφεύγει από το μέτρο.
-Ioυλία Σταυρίδου (Σκηνογραφία), επιβλητική απόδοση της ουσίας του έργου.
-Bασίλης Κλωτσοτήρας (Σχεδιασμός φωτισμών), κυρίως στις κρίσιμες σκηνές έκανε τη μεγάλη διαφορά.
-Βαγγέλης Μουρίκης (Επιμέλεια κειμένου), με τη ροή του λόγου, έδωσε γρήγορο ρυθμό στην εξέλιξη της υπόθεσης.
-Γιάννης Οικονομίδης (Συγγραφή – Σκηνοθεσία). Και το κείμενο και η σαρωτική σκηνοθεσία με συνεπήραν από τα πρώτα λεπτά. Πριν ακόμη ακουστεί από τα μεγάφωνα πως «η παράσταση αρχίζει σε ένα λεπτό», ο χαλαρός πρόλογος με την Ανθή και τον Γιώργο Γερακάρη σε προδιαθέτει για τον τυφώνα «Στέλλα» που έρχεται. Ο σκηνοθέτης έφερε στο θέατρο τις αρετές του κινηματογράφου κάνοντας σε όλους εξαιρετικά «γκρο πλαν». Οι αστραπιαίες εναλλαγές της μεγάλης οθόνης είναι θείο δώρο για τη σκηνή του θεάτρου, έτσι όπως σχεδιάστηκαν και αποδόθηκαν.

***

 

Ο γιος και ο τηλεστάρ. Από αριστερά: Γιάννης Νιάρρος και Γιάννης Μυλωνάς.

 

Όλα τα άλλα τα είπα με τον τρόπο μου παραπάνω. Ασφαλώς όμως και αυτά τα παραπάνω δεν μου αρκούν. Μια φράση ακόμη πριν κλείσω:

Πολύ θα ήθελα αυτή την παράσταση να τη δω (τουλάχιστον) στη Μικρή Επίδαυρο. Όχι ως καταξίωση, όχι ως ένα ταπεινό «μπράβο» σε όλους τους συντελεστές. Απλώς ως αναγνώριση της συνέχειας. Δεν υπερβάλω καθόλου. Έχει όλες τις προδιαγραφές. Η «Στέλλα» είναι σύγχρονη τραγωδία. Τραγωδία του αιώνα μας. Των ημερών μας. Τραγωδία της διπλανής πόρτας. Τραγωδία που συνεχίζει τη σκυταλοδρομία από τον Αισχύλο, τον Ευριπίδη, τον Σοφοκλή…Τη Λούλα Αναγνωστάκη που χάσαμε πρόσφατα και τόσους άλλους.

Γι’ αυτό «Στέλλα κοιμήσου» τώρα. Αύριο είναι μια καινούργια, ημέρα καλύτερη και για σένα και για όλους… Έχει ακόμη δρόμο να κάνεις, για να φτάσεις εκεί που σου αξίζει.

***

«Στέλλα κοιμήσου»

Συντελεστές

Συγγραφή – Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης
Επιμέλεια κειμένου: Βαγγέλης Μουρίκης
Σχεδιασμός φωτισμών: Bασίλης Κλωτσοτήρας
Βοηθός σκηνοθέτη/επιμέλεια κίνησης: Αντώνης Ιορδάνου
Σκηνογραφία: Ioυλία Σταυρίδου
Ενδυματολόγος: Γιούλα Ζωιοπούλου
Μουσική: Μπάμπης Παπαδόπουλος

-Διανομή με αλφαβητική σειρά:
Θείος Τάκης: Αντώνης Ιορδάνου
Στέλλα Γερακάρη: Ιωάννα Κολλιοπούλου
Θεία Βάσω: Μάγια Κώνστα
Μάριος Αγγελής: Γιάννης Μυλωνάς
Ελένη Γερακάρη: Καλλιρρόη Μυριαγκού
Γιώργος Γερακάρης: Γιάννης Νιάρρος
Αντώνης Γερακάρης: Στάθης Σταμουλακάτος
Ανθή Γερακάρη: Έλλη Τρίγγου

Η παράσταση είναι κατάλληλη για άνω των 15 ετών

***

Ένταση στους Γερακάρηδες. Απο αριστερά: Ιωάννα Κολλιοπούλου, Έλλη Τρίγγου και Καλλιρρόη Μυριαγκού.

 

ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ-ΣΚΗΝΗ «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ»
Αγίου Κωνσταντίνου 22-24
Τηλέφωνο: 210-52.88.170 και 210-52.88.171. Επίσης στο 210-72.34.567 (μέσω πιστωτικής κάρτας).
Τέλος στο http://www.ticketservices.gr/el/NationalTheatre/ και στο στο www.n-t.gr

Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 9 μ.μ.
Κυριακή στις 7.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων: 15 ευρώ, 10 ευρώ (φοιτητικό), κάτοχοι κάρτας ΟΑΕΔ 5 ευρώ
Τετάρτη και Πέμπτη ενιαία τιμή 13 ευρώ.

***

Γιάννης Οικονομίδης – βιογραφικό

Ο Γιάννης Οικονομίδης είναι Έλληνας σκηνοθέτης από την Κύπρο. Γεννήθηκε στη Λεμεσό της Κύπρου το 1967 και σπούδασε κινηματογράφο στη σχολή Χατζίκου, στην Αθήνα. Έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ. Έχει κερδίσει δύο φορές το πρώτο βραβείο καλύτερης ταινίας στο φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας με τις ταινίες “Σταδιακή βελτίωση του καιρού” το 1992 και “Μόνο μυρίζοντας γιασεμί” το 1994.

Το “Σπιρτόκουτο” (2002), είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του που σκηνοθέτησε το 2003 και διακρίθηκε με το βραβείο της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (Π.Ε.Κ.Κ.) στο 44ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Η δεύτερη ταινία του, “Η Ψυχή στο Στόμα”, συμμετείχε στην 45η Διεθνή Εβδομάδα Κριτικής των Κανών 2006. Ο “Μαχαιροβγάλτης”, η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο PUSAN International Film Festival 2010 και απέσπασε επτά βραβεία από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Η τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του, “Το μικρό ψάρι” συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του Berlin International Film Festival 2014 και απέσπασε τέσσερα βραβεία από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Και για τις τέσσερις μεγάλου μήκους ταινίες του διακρίθηκε με το βραβείο της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (Π.Ε.Κ.Κ) για την καλύτερη ελληνική ταινία της χρονιάς.

Το 2016 επιχειρεί την πρώτη του θεατρική σκηνοθεσία στη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με το δικό του έργο “Στέλλα κοιμήσου”.

Έχει επίσης ερμηνεύσει δεύτερους ρόλους σε αρκετές ελληνικές ταινίες. Το 2017 συμμετείχε με ένα μικρό αλλά καίριο ρόλο στην τελευταία ταινία του Fatih Akin, “In the fade”.

Φιλμογραφία:
1989- Επεισόδιο (μικρού μήκους)
1990- Καλημέρα νύχτα (ντοκιμαντέρ)
1992- Σταδιακή βελτίωση του καιρού (μικρού μήκους)
1994- Μόνο μυρίζοντας γιασεμί (ντοκιμαντέρ)
1995- Η ζωή που θα ‘θελες (ντοκιμαντέρ)
2003- Σπιρτόκουτο (μεγάλου μήκους) Montreal World Film Festival 2003 Pusan International Film Festival 2003 International Film Festival of India 2003, New Delhi
2006- Η ψυχή στο στόμα (μεγάλου μήκους) Επίσημη συμμετοχή στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Κανών Chicago International Film Festival 2006 Pusan International Film Festival 2006 Tallinn Black Nights Film Festival 2006 Cyprus Film Days 2007 Festival Del Cinema Europeo 2007 (Lecce-Italy) Eurocine 27 2007 (Madrid)
2010- Μαχαιροβγάλτης (μεγάλου μήκους) Los Angeles Greek Film Festival 2011: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας (Orpheus Award) Cyprus Film Days 2011: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Ελληνική Ακαδημία Κιν/φου: Βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Σεναρίου, Εικόνας, Μοντάζ, Σκηνογραφίας και Ήχου Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κιν/φου (Π.Ε.Κ.Κ.): Καλύτερη Ελληνική Ταινία για το έτος 2010 PUSAN international Film Festival 2010 11th Kaohsing Film Festival New York Greek Film Festival 2011 Haifa IFF 2011 Eskisehir IFF 2011 Bildrausch Film Fest Basel 2011 Black Movie Festival 2012
2014- Το μικρό ψάρι (μεγάλου μήκους) 64th Berlin International Film Festival 2014 – Διαγωνιστικό Τμήμα Los Angeles Greek Film Festival 2015: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας (Orpheus Award) Cyprus Film Days 2014: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου: Βραβεία Καλύτερου Ήχου, Πρωτότυπης Μουσικής, Ά Ανδρικού Ρόλου και Β’ Γυναικείου Ρόλου Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κιν/φου (Π.Ε.Κ.Κ.): Καλύτερη Ελληνική Ταινία για το έτος 2014 Med Film Fest in Rome 2014: Bραβείο Amore e Psiche (το μεγάλο βραβείο του φεστιβάλ) European Film Awards: Επιλέχθηκε στις 50 ταινίες που θα διαγωνιστούν για την υποψηφιότητα.

***

ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ”

 

“Στέλλα κοιμήσου”

Σκηνοθεσία : Γιάννης Οικονομίδης

 

Επιμέλεια κειμένου: Βαγγέλης Μουρίκης

Σχεδιασμός φωτισμών : Bασίλης Κλωτσοτήρας

Βοηθός σκηνοθέτη/επιμέλεια κίνησης: Αντώνης Ιορδάνου

Σκηνογραφία : Ioυλία Σταυρίδου

Ενδυματολόγος : Γιούλα Ζωϊοπούλου

Μουσική : Μπάμπης Παπαδόπουλος

Παίζουν οι ηθοποιοί:

Αντώνης Ιορδάνου (Θείος Τάκης)
Ιωάννα Κολλιοπούλου (Στέλλα Γερακάρη)
Μάγια Κώνστα (Θεία Βάσω)
Καλλιρρόη Μυριαγκού (Ελένη Γερακάρη)
Γιάννης Νιάρρος (Γιώργος Γερακάρης)

Θάνος Περιστερης (Μάριος Αγγελής)
Στάθης Σταμουλακάτος (Αντώνης Γερακάρης)
Έλλη Τρίγγου (Ανθή Γερακάρη)

Η παράσταση είναι κατάλληλη για ανηλίκους άνω των 15 ετών.

***

Θέατρο Τζένη Καρέζη

Ακαδημίας 3 Αθήνα

Σταθμός μετρό “Σύνταγμα”

ΠΡΕΜΙΕΡΑ

Δευτέρα 1η Οκτωβρίου

ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ

Από 1 έως 12 Οκτωβρίου : Δευτέρα με Παρασκευή στις 21:00

Από 15 Οκτωβρίου: Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Κανονικό: 18€

Φοιτητικό, άνω των 65 ετών, πολυτέκνων, παιδιά έως 18 ετών: 15€

Ανέργων, ΑΜΕΑ: 12€

ΔιΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 90 λεπτά

Η βασική φωτογραφία είναι από το ανέβασμα στο “Τζένη Καρέζη”.

***

ΕΔΩ, ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ “ΣΤΕΛΛΑ” ΑΠΟ ΤΟ VIVA.GR