Αν και είναι μια εξαιρετικά ασυνήθιστη αναπαράσταση, αυτός ο πίνακας ίσως είναι της Παρθένου Μαρίας. Ο Μουνκ χρησιμοποίησε περισσότερους από έναν τίτλους για το έργο, συμπεριλαμβανομένων των «Ερωτευμένη Γυναίκα» και «Μαντόνα».
Ο Edvard Munch δεν φημίζεται για θρησκευτικά έργα τέχνης και δεν ήταν γνωστός ως χριστιανός. Ωστόσο η σχέση με την Παναγία μπορεί να προορίζεται να τονίσει την ομορφιά και την τελειότητα της φίλης του Ντάγκνι Γιούελ-Πρζιμπιζέβσκα, του μοντέλου για το έργο, και να εκφράσει τη λατρεία του Νορβηγού ζωγράφου για αυτή ως ιδανικό της γυναικείας μορφής. (1894, λάδι σε καμβά, 90 cm × 68 cm), Μουσείο Μουνκ, Όσλο)