12.3 C
Athens
Τρίτη 29 Απριλίου 2025

Το δρεπάνι της εκδίκησης δεν θερίζει, αν ο καρπός δεν ωριμάσει

Της Ειρήνης Αϊβαλιώτου

Η Μπελιμπέρια, κόρη του δούκα της Καστίλλης, ερωτεύεται τον Οράτιο, κόντρα στην επιθυμία του αδελφού και του πατέρα της. Ενα ματωμένο μαντίλι αλλάζει αδιάκοπα χέρια. Μηχανορραφίες διαδέχονται ραδιουργίες, τις οποίες διαδέχονται συνωμοσίες. Μια αλληλουχία διαφθοράς που κορυφώνεται με την απόλυτη ικανοποίηση της αιματηρής εκδίκησης. “…Στο τέλος φαίνεται η καλοκαμωμένη πράξη. Το δρεπάνι δεν θερίζει, αν ο καρπός δεν ωριμάσει”. Η “Εκδίκηση” (The Spanish Tragedy) του ελισαβετιανού δραματουργού Τόμας Κιντ. Η πρώτη σύγχρονη τραγωδία εκδίκησης. Από το υλικό της άντλησε ο Σαίξπηρ για να γράψει τον “Αμλετ”. Μια σκοτεινή γοτθική παράσταση δημιουργεί η Κατερίνα Ευαγγελάτου, αναμειγνύοντας αριστοτεχνικά κωμικά και δραματικά στοιχεία με τις γεμάτες νεύρο και ελευθερία σκηνικές ιδέες και επινοήσεις της. Ευανάγνωστες αναφορές στις λατινοαμερικάνικες δικτατορίες και στο θέατρο σκιών. Εξαίρετη η διανομή των ρόλων σε νέους και ταλαντούχους ηθοποιούς. “Αμφι-Θέατρο”, σκηνή “Είσοδος Κινδύνου”, που έχει γίνει διέξοδος δημιουργίας και έμπνευσης για την Κατερίνα Ευαγγελάτου.

 

Σχετικά άρθρα

Κυνηγήστε μας

6,398ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία άρθρα

- Advertisement -