Cat Is Art

Δημήτρης Λιγνάδης: “Το θέατρο είναι μετάληψη”

Αποστολή σε φίλο Εκτύπωση

Της Ειρήνης Αϊβαλιώτου

Κάνοντας επανεκκίνηση μετά την αναγκαστική -λόγω πανδημίας- χειμερία νάρκη του Εθνικού Θεάτρου, όπως και όλων των θεάτρων, και με την ευκαιρία της έναρξης της καλοκαιρινής δραστηριότητας του οργανισμού, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Δημήτρης Λιγνάδης προσκάλεσε τους συντάκτες του πολιτιστικού ρεπορτάζ σε μια ενημερωτική συνάντηση για συζήτηση, την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020, στις 19.00, στον υπαίθριο – προαύλιο χώρο της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου («Σχολείον της Αθήνας»-Ειρήνη Παπά).

Στο δροσερό και ευωδιαστό χώρο μάς υποδέχθηκαν οι άνθρωποι του Εθνικού τηρώντας με ευλάβεια όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Κομβική στη συζήτηση στάθηκε η ανακοίνωση πως «το Εθνικό Θέατρο θα έχει πλέον και μια θερινή σκηνή 1.200 θέσεων».

Ο κ. Λιγνάδης προλογίζοντας την ενημέρωση αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- στην αλλαγή φρουράς που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 με τον ίδιο να τίθεται επικεφαλής της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Εθνικού και στην προσπάθεια αξιοποίησης της συνεργατικότητας και όλων των δεξιοτήτων του ανθρώπινου υλικού του οργανισμού.
Με ιδιαίτερη ευγλωττία εξήγησε, πως ασφαλώς θα ήθελε να είναι αισιόδοξος αλλά ο χώρος του θεάτρου θα δοκιμαστεί, γεγονός που σκιάζει τη χαρά της ανακοίνωσης του καλοκαιρινού προγράμματος. «C’est la vie!», είπε χαρακτηριστικά. Έτσι είναι η ζωή.

Μόλις ενέσκηψε ο Αρμαγεδδών της πανδημίας του Covid-19, το Εθνικό Θέατρο, όπως τόνισε, δεν έμεινε αδρανές.
Από την αρχή αυτής της πρωτόγνωρης συνθήκης, με πλήρη συνείδηση της αποστολής του, στάθηκε στην πρώτη γραμμή, δίπλα στους καλλιτέχνες, δίπλα στους θεατές και δίπλα στους πολίτες, με μια σειρά προσεκτικά σχεδιασμένων δράσεων και ενεργειών, πάντοτε σε συνεννόηση με τα αρμόδια Υπουργεία και τους επίσημους φορείς. Συγκεκριμένα:

– Οργάνωσε τρεις φορές αιμοδοσία σε συνεργασία με το νοσοκομείο παίδων «Αγία Σοφία»
– Ξεκίνησε την κατασκευή υφασμάτινων μασκών στο εργαστήριο ραπτικής του Εθνικού Θεάτρου σύμφωνα με νοσοκομειακές προδιαγραφές. Οι μάσκες είναι διαθέσιμες και για το κοινό στο πωλητήριό του.
– Η Δραματική Σχολή συνέχισε τα μαθήματά της εξ αποστάσεως.
– Εγκαινίασε τη διαδικτυακή δράση «Μένουμε σπίτι, δημιουργούμε μαζί».

 

 

Κάνοντας αναφορά στο σαπφικό «ὄττω τις ἔραται», ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου μίλησε για τη σημαντική πρωτοβουλία από κοινού με τη δημόσια τηλεόραση για τη βιωματική επαφή των παιδιών με την ελληνική λογοτεχνία που άρχισε μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο παιδικό πρόγραμμα με τίτλο «Ιστορίες για παιδιά», προϊόν της συνεργασίας της ΕΡΤ με το Εθνικό Θέατρο.
Υπογράμμισε επίσης το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ ΕΟΤ και Εθνικού Θεάτρου. Στόχος, είπε, μια «πανδημία πολιτισμού» για την προβολή της Ελλάδας ως διεθνούς προορισμού μοναδικών θεατρικών και πολιτιστικών εμπειριών.
Επισήμανε τις δράσεις της «ψηφιακής» σκηνής του Εθνικού Θεάτρου δίνοντας έμφαση στις δωρεάν προβολές εμβληματικών παραστάσεων κατά την περίοδο της καραντίνας.

Την επόμενη μέρα ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής «θα αρχίσουμε να ξαναχτίζουμε όσα γκρεμίστηκαν». Χαρακτήρισε δε την τέχνη του θεάτρου ίδια με τη “θεία κοινωνία”, δηλαδή τη μετάληψη και συμπλήρωσε πως το θέατρο πρέπει να είναι μεταδοτικό.

“Σπουδαία ερείπια”, λοιπόν για ένα περίεργο καλοκαίρι που βρίσκεται μπροστά μας και αναμονή ενός δύσκολου χειμώνα, με το ελπιδοφόρο μήνυμα ενός νέου ανοιχτού υπό κατασκευήν θεάτρου, που το πιθανότερο είναι, όσο του επιτρέψουν οι συνθήκες, πως να φέρει κάτι νέο στην «κοινωνία» του θεάτρου.

Ο Δημήτρης Λιγνάδης έκανε λόγο για τις προετοιμασίες των παραστάσεων υπό πρωτόγνωρες συνθήκες, αφού λόγω των μέτρων ασφαλείας πρέπει να κρατούνται αποστάσεις στις πρόβες. Μια «τραγελαφική», όπως είπε, εικόνα αφού είναι δύσκολο το «μην πλησιάζεστε» στις πρόβες με τον οδηγό σκηνής να… επαναφέρει στην τάξη τους συντελεστές για οποιαδήποτε μικρότερη από την επιτρεπόμενη απόσταση ανάμεσά τους.

Μιλώντας και από τη θέση του σκηνοθέτη της παράστασης των “Περσών”, περιέγραψε ότι «στην αρχή νιώθαμε αμηχανία όταν έπρεπε να διατηρήσουμε τις αποστάσεις, ωστόσο σύντομα λύσεις βρέθηκαν. Βάλαμε τα δυνατά μας και ξεπεράσαμε τις δυσκολίες».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στο νέο θεσμό του Υπουργείου Πολιτισμού «Όλη η Ελλάδα, ένας πολιτισμός» και τη συμμετοχή του Εθνικού Θεάτρου στις δράσεις σε αρχαιολογικούς χώρους: Με πολλή χαρά ο θεσμός αυτός συνέπεσε με την επιθυμία του από την αρχή που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση στο «να υπάρχει μια εξακτίνωση, όχι μόνο του Εθνικού, αλλά και άλλων φορέων στους αρχαιολογικούς χώρους», τονίζοντας ότι η συμφιλίωση με τους αρχαιολογικούς χώρους, κάποια κείμενα που θα είναι in situ ακουσμένα σαν να είναι ο φυσικός τους χώρος, θα είναι ένα σημαντικό γεγονός, το οποίο «πολύ σωστά το ΥΠΠΟΑ σκοπεύει να θωρακίσει και να συνεχίσει σε βάθος χρόνου».

Μιλώντας για το πλαίσιο της επίσκεψης του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη στην ανάγνωση των «Περσών», τόνισε ότι διεξήχθη γόνιμη συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με τους συντελεστές της παραγωγής, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν αγωνίες και να καταθέσουν σκέψεις και προτάσεις σε ζητήματα που απασχολούν τον τομέα του πολιτισμού λόγω της πανδημίας. Υπογράμμισε δε πως τέθηκαν όλα τα σχετικά ερωτήματα. «Από το Α ως το Ω», είπε χαρακτηριστικά.

 

 

«Πέρσες» και «Λυσιστράτη»

Οι «Πέρσες» του Αισχύλου και η «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη, όπως επισήμανε ο κ. Λιγνάδης, σχεδιάζονται για κοινό με μειωμένη προσέλευση καθώς και με το κριτήριο της υγειονομικής ασφάλειας για τους καλλιτέχνες που θα λάβουν μέρος. Θα υπάρχουν αποστάσεις 1,5 μέτρου μεταξύ των ηθοποιών.
Άλλωστε, όπως είπε, ήταν εξαρχής λιτός ο σχεδιασμός για τους «Πέρσες» που σκηνοθετεί ο ίδιος.

Η αναπληρώτρια καλλιτεχνική διευθύντρια Έρι Κύργια αναφέρθηκε, ύστερα από ερωτήσεις δημοσιογράφων, στα οικονομικά του Εθνικού Θεάτρου. Τα έσοδα από τις αρχές του 2020 ήταν 450.000 ευρώ, υπολογίζοντας πως οι απώλειες λόγω κορονοϊού ανέρχονται περίπου στο ίδιο ποσό.

 

 

Προθέσεις – θέσεις και αντιθέσεις

Ο Δημήτρης Λιγνάδης, δίνοντας ο ίδιος τον τίτλο “Προθέσεις – θέσεις και αντιθέσεις” στη συζήτηση, δήλωσε επίσης πως πρόθεσή του είναι να ανεβάσει την επόμενη σεζόν τις ήδη προγραμματισμένες -από την προηγούμενη διοίκηση- παραστάσεις.

Σε ερώτηση που του τέθηκε σχετικά με την Πρωτοβουλία Εργαζομένων στις Τέχνες Support Art Workers, δήλωσε απόλυτα δικαιολογημένη την αγωνία των καλλιτεχνών των παραστατικών τεχνών. «Ξαφνικά αισθάνεται κάποιος ότι δεν έχει ορίζοντα», είπε.
Θεωρεί την κίνηση «απόλυτα ανθρώπινη», όπως είπε, και μάλιστα «απόλυτα κατανοητή». Μια κίνηση που ο ίδιος δεν θέλει να παρεξηγηθεί από την Ιστορία.
Συμπλήρωσε επίσης πως και το Εθνικό Θέατρο έχει «art workers». “Δεν πρέπει κανείς να κινείται φοβικά ή χωρίς ελπίδα για το μέλλον”, υπογράμμισε.

«Όταν καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός, θα μιλήσουμε με ψυχραιμία για το πώς θα θεραπεύσουμε κάποιες πληγές που βγήκαν στην επιφάνεια λόγω κορονοϊού. Κάποιος αισθάνεται ότι δεν έχει ορίζοντα δημιουργίας. Η θέση ευθύνης όμως που έχω πρέπει να με κάνει να βλέπω την εικόνα να ανοίγει. Δεν μπορείς να αποφασίσεις τι πρέπει να κάνεις με δεδομένα που αλλάζουν κάθε μέρα», σημείωσε, δίνοντας έμφαση στο ότι δεν προτίθεται να δικαιολογήσει αποφάσεις της κυβέρνησης και του υπουργείου, με το οποίο -όπως ανέφερε- διατηρεί άριστη σχέση και καθημερινή τηλεφωνική επαφή με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη και κατά τη διάρκεια της καραντίνας και κατόπιν.

 

 

Το καλοκαίρι του 2020

Το Εθνικό Θέατρο θα έχει σημαίνουσα παρουσία και στις δράσεις του υπουργείου Πολιτισμού για το καλοκαίρι του 2020.
Τρεις παραστάσεις θα παρουσιαστούν σε αρχαιολογικούς χώρους. Οι χώροι δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί και θα ανακοινωθούν σύντομα.
Ο Δημήτρης Λιγνάδης ανακοίνωσε τα τρία έργα που ετοιμάζονται: Τα «Σπουδαία ερείπια: Η Ελλάδα με τα μάτια των περιηγητών» θα είναι το πρώτο έργο σε σκηνοθεσία Νατάσας Τριανταφυλλίδη και «Αθηναίων Πολιτεία» το δεύτερο, βασισμένο σε πεζά κείμενο που μιλάνε για τη δημοκρατία και θα σκηνοθετήσει ο Βασίλης Παπαβασιλείου.
Το τρίτο έργο θα είναι το «Αμάρτημα της μητρός μου» του Βιζυηνού σε σκηνοθεσία Δανάης Ρούσου. Μια παράσταση στα αγγλικά, με σκοπό να προσελκύσει τους τουρίστες που θα επισκεφθούν το καλοκαίρι την Ελλάδα αλλά και τους αγγλόφωνους κατοίκους.
Ανακοίνωσε επίσης τη νέα παράσταση για παιδιά που θα είναι ένα έργο της Σίνου Κίρα και έχει τον τίτλο «Υπάρχουν μονόκεροι».
Ακόμα, ο κ. Λιγνάδης έδωσε μια άκρως ενδιαφέρουσα είδηση που δεν είναι άλλη από τη δημιουργία νέας σκηνής στην οδό Πειραιώς για το Εθνικό Θέατρο, θερινής, ανοιχτής και στην καρδιά της πόλης.

 

 

Δράσεις/Ενέργειες του Εθνικού Θεάτρου στη Διάρκεια της Καραντίνας

Παραστάσεις

Α. Online μεταδόσεις
Μεταδόσεις βιντεοσκοπημένων παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου από την ιστοσελίδα του Εθνικού Θεάτρου και του Υπουργείου Πολιτισμού. Η αρχή έγινε με παραστάσεις που παίζονταν τη στιγμή που διακόπηκε η λειτουργία του θεάτρου και συνεχίζουμε με παραστάσεις από το αρχείο του Εθνικού Θεάτρου της τελευταίας δεκαετίας. Να σημειώσουμε ότι οι παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου από το 1995 και μέχρι το 2005 είναι όλες διαθέσιμες εξαρχής για το κοινό μέσω της διαδικτυακής σελίδας του Εθνικού Θεάτρου. Οι μεταδόσεις έγιναν δωρεάν και με αγγλικούς υπέρτιτλους – στην περίπτωση που η συγκεκριμένη παράσταση είχε παρουσιαστεί με υπέρτιτλους – και συνοδεύτηκαν από θεωρητικά κείμενα με παραπάνω πληροφορίες για το έργο και τον συγγραφέα. Τις προβολές συνόδευσαν videos καλλιτεχνών από το σπίτι, ενισχύοντας το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι με τον Πολιτισμό».

03/04 Μακμπέθ @ 21.00
04/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 17.00
05/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 12.00
05/04 Hotel Éternité @ 21.00
10/04 Μακμπέθ @ 21.00
11/04 Συρανό ντε Μπερζεράκ @ 13.00 (online για 24 ώρες)
11/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 17.00
12/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 12.00
12/04 Hotel Éternité @ 21.00
19/04 Του Κουτρούλη ο γάμος @ 14.00 (online για 24 ώρες)

Κοινωνική προσφορά

Β. Αιμοδοσία
24 Μαρτίου, 1-2 Απριλίου, 14-15 Απριλίου
Το Εθνικό Θέατρο και το Σωματείο Εργαζομένων Εθνικού Θεάτρου, διοργάνωσαν τρεις εθελοντικές αιμοδοσίες ανταποκρινόμενοι στο αίτημα του Νοσοκομείου Παίδων «H Αγία Σοφία» για έκτακτη προσφορά αίματος.
Από τις τρεις αιμοδοσίες συγκεντρώθηκαν 186 φιάλες αίματος.
Οι αιμοδοσίες πραγματοποιήθηκαν με αυστηρή τήρηση κανόνων υγιεινής στο Θέατρο Rex (Πανεπιστημίου 48).

Γ. Κατασκευή Μασκών
Ιατρικές μάσκες ράφτηκαν από το προσωπικό των ενδυματολογικών τμημάτων του Εθνικού Θεάτρου με πρωτοβουλία του Σωματείου Εργαζομένων και παραδόθηκαν προς χρήση από το νοσηλευτικό προσωπικό της Ψ.Ν.Α. Δρομοκαΐτειου.

Εργασίες Υποδομής

Ε. Τεχνικές Εργασίες Υποδομής
Στη Σκηνή Κοτοπούλη από τις αρχές Μαΐου και έως περίπου τις 15 Ιουνίου πραγματοποιείται η εγκατάσταση νέου ηλεκτρολογικού και νέου ηχητικού εξοπλισμού, καθώς και η εγκατάσταση κλιματισμού σκηνής, με δωρεά του Ιδρύματος Στ. Νιάρχος.

Εκπαίδευση

Στ. Συνέχιση Μαθημάτων Δραματικής Σχολής
Τα μαθήματα της Δραματικής Σχολής πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτύου σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Ζ. Δημιουργούμε μαζί
Τα εργαστήρια του Μικρού Εθνικού έγιναν διαδικτυακά μέσω της δράσης «Μένουμε σπίτι, δημιουργούμε μαζί».
Περισσότεροι από 500 συμμετέχοντες των εργαστηρίων του Μικρού Εθνικού, βρέφη, παιδιά, έφηβοι αλλά και ενήλικες, επικοινώνησαν μαζί μας και μεταξύ τους ανά ομάδες, με αφορμή κοινά ερεθίσματα και δημιούργησαν: Κείμενα, ζωγραφιές, βίντεο.

Βιντεοσκοπήσεις Εκπαιδευτικού Υλικού

Η . Σχολικά κείμενα για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση
Βιντεοσκόπηση ανάγνωσης κειμένων από τα σχολικά βιβλία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση.
Σκηνοθεσία: Σοφία Βγενοπούλου
Ηθοποιοί: Αντώνης Γιαννακός, Βασίλης Καραμπούλας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Κώστας Μπερικόπουλος, Νάνσυ Σιδέρη, Γαλήνη Χατζηπασχάλη
Μουσική: Αλέξης Κωτσόπουλος, Έλενα Χούντα
Αναλυτικά
• «Η Χιονάτη της Πάρνηθας »του Ηλία Βενέζη, ερμηνεία: Νάνσυ Σιδέρη
• «Μπάρμπα Γιάννη Μακρυγιάννη» του Νίκου Γκάτσου, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος
• «Καυκασιανό παραμύθι» του Ι.Δ. Ιωαννίδη, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος
• «Ο γιος» του Νίκου Καζαντζάκη, ερμηνεία: Βασίλης Καραμπούλας
• «Το χαμογελαστό συννεφάκι» της Μάρως Λοζου, ερμηνεία: Νεφέλη Μαϊστράλη
• «Είμαστε εις το Εμείς» του Γιάννη Μακρυγιάννη, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος
• «Περιπέτειες με την τηλεόραση» του Τζιάννι Ροντάρι, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος, Γαλήνη Χατζηπασχάλη
• «Η Ευρώπη κι ο Ταύρος» του Χάρη Σακελλαρίου, ερμηνεία: Αντώνης Γιαννακός

Θ. Ιστορίες για Παιδιά
Το Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο ανάπτυξης πρωτοβουλιών με τη φροντίδα και την αρωγή του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού συνεργάστηκε με την ΕΡΤ και από κοινού δημιούργησαν νέο δίαυλο επικοινωνίας για την επαφή των παιδιών με την ελληνική λογοτεχνία. Ένα πρωτότυπο παιδικό πρόγραμμα με αναγνώσεις λογοτεχνικών κειμένων από τα ανθολόγια του Δημοτικού Σχολείου που μεταδίδεται στην ΕΡΤ2.
Συνεργάτις Θεατρολόγος: Αναστασία Διαμαντοπούλου
Ηθοποιοί: Αλίκη Αλεξανδράκη, Τζόυς Ευείδη, Μαρία Κίτσου, Έμιλυ Κολιανδρή, Δημήτρης Λιγνάδης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Ράνια Οικονομίδου, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Βίκυ Σταυροπούλου
Σκηνοθεσία: τηλεσκηνοθέτες της ΕΡΤ

Καλλιτεχνικές Δράσεις

Ι. Παραμυθάδες
Βιντεοσκόπηση των παραμυθιών «Κάνω αυτό που μου αναλογεί» (Αφρική) και «Κι αυτό θα περάσει» (Μέση Ανατολή), παραμύθια που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα των Παραμυθάδων του Εθνικού Θεάτρου.
Στην πρώτη, σε ένα δάσος που παίρνει φωτιά τα ζώα τρέχουν να σωθούν. Ένας ελέφαντας ανοίγει δρόμο στο κοπάδι όταν ξαφνικά βγαίνει στο ξέφωτο. Εκεί ένα κολιμπρί -το πιο μικρό πουλί στον κόσμο- ορμά σε μια λακκούβα με νερό, παίρνει δυο στάλες και χύνεται κόντρα στη φωτιά, ξανά και ξανά. Ο ελέφαντας του φωνάζει: «Τρέχα να σωθείς, μην προσπαθείς δε θα τα καταφέρεις…» και το κολιμπρί του απαντά: «Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά εγώ κάνω αυτό που μου αναλογεί…!».
Στο δεύτερο παραμύθι ένας βασιλιάς αναζητά ένα δαχτυλίδι που σαν έχεις μεγάλη σκοτούρα κι έγνοια στο μυαλό το κοιτάζεις και σου φεύγει κάθε στενοχώρια. Κι όταν ακόμα έχεις τόσο μεγάλη χαρά που η ψυχή σου να πετά στα ουράνια, το ίδιο δαχτυλίδι κοιτάς και τα πόδια σου έρχονται να σταθούν ξανά πάνω στη γη. Ζητά από τον συμβουλάτορά του να του το βρει. Ψάχνει άδικα αυτός και στο τέλος το βρίσκει. Το δαχτυλίδι γράφει επάνω «Κι αυτό θα περάσει».

Συνεργασία με ΕΟΤ

Το Εθνικό Θέατρο και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ολοκλήρωσαν τις διαβουλεύσεις τους και υπέγραψαν μνημόνιο αμοιβαίας κατανόησης και συνεργασίας.

Τεχνικές Εργασίες

Παράλληλα τα τεχνικά τμήματα του Εθνικού Θεάτρου λειτούργησαν αδιάκοπα πραγματοποιώντας εκτός των άλλων τεχνικές εργασίες συντήρησης και υποδομής.
Πιο συγκεκριμένα:
Α) Οπτικοακουστικό τμήμα
1) Προετοιμασία-ψηφιοποίηση βιντεοσκοπήσεων, διαχείριση πλατφόρμας Vimeo, uploading βιντεοσκοπήσεων προς δημόσια προβολή. Δημιουργία εισαγωγικών καρτών για κάθε βιντεοσκόπηση.
2) Δημιουργία πρωτότυπων βίντεο (εξαρχής βιντεοσκοπήσεις για ανάγκες εκπαιδευτικής τηλεόρασης), video edit διαφημιστικών trailers για προώθηση βιντεοσκοπήσεων προς δημόσια προβολή.
3) Ενημέρωση του από το 1945 βιβλίου αρχειοθέτησης παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου, αντιγραφή του σε ψηφιακή μορφή και εμπλουτισμός με πληροφορίες που αντλούνται από το site του οργανισμού και άλλα συγγράμματα του τμ. Δραματολογίου.
4) Συνέχιση της ψηφιοποίησης του οπτικοακουστικού αρχείου και ενημέρωση της βάσης δεδομένων αρχείου του τμήματος. Προετοιμασία παραστάσεων για πιθανή δημόσια προβολή.
5) Επισκευή καψών μικροφώνων (αλλαγή βυσμάτων, μερών καλωδίων) και καθαρισμός.
6) Μερική τακτοποίηση αποθήκης τμήματος (δώμα Ρεξ).
8) Αναβάθμιση λειτουργικών συστημάτων σε υπολογιστές σκηνών και studio ηχογραφήσεων.

Β) Τμήμα ηλεκτρολόγων
1) Καθαρισμός και πρωτοβάθμια συντήρηση εξοπλισμού σκηνών.
2) Συντήρηση εξοπλισμού αποθήκης ηλεκτρολογικού τμήματος.
3) Επισκευή παλαιών μηχανημάτων.
4) Σκηνή «Παξινού»: Βελτίωση και συντήρηση του πίνακα PATCH και προσθήκη νέων γραμμών που να εξυπηρετούν την συγκεκριμένη διάταξη της σκηνής.
5) Σκηνή «Παπαδάκη»: πραγματοποιήθηκαν εργασίες για την μετεγκατάσταση των ντίμερ στο παλαιό χειριστήριο.
6) Σκηνή «Κοτοπούλη»: Στο τέλος καλοκαιριού και πριν την έναρξη της νέας σεζόν, θα πρέπει ολοκληρωθεί η αντικατάσταση των ντίμερ που περιλαμβάνονται στην χορηγία ΙΣΝ.

Γ) Κατασκευαστικά τμήματα και τμήματα σκηνής
1) Κτίριο οδού Σατωβριάνδου: Κατασκευή ξύλινων βιβλιοθηκών αποθήκευσης αρχείου λογιστηρίου. Κατασκευή μεταλλικών βιβλιοθηκών για διευθέτηση αρχείου διοικητικών υπηρεσιών.
2) Αίθουσα Εκδηλώσεων-Τσίλλερ: Συντήρηση τοιχοποιίας-αποκατάσταση ζωγραφικών λεπτομερειών.
4) Ρουφ: Καθαρισμός και διευθέτηση φροντιστηριακού υλικού.
5) Αποθήκη Σχολείου και Ασπροπύργου: Καθαρισμός και διευθέτηση αποθηκών βάση υπογεγραμμένων πρωτοκόλλων καταστροφής παλαιών παραγωγών.
6) Σχολείο-Δραματική Σχολή: Κατασκευή μεταλλικών στεγάστρων για υγρομόνωση στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
7) Αποθήκη οπτικοακουστικού εξοπλισμού-Τσίλλερ: Κατασκευή μεταλλικού παταριού.
8) Σχολείο Ειρήνης Παπά.
Μετατροπή και διαμόρφωση ασκεπούς κτηρίου σε χώρο ανοιχτού θεάτρου και χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων με την ευγενική χορηγία του κοινωφελούς Ιδρύματος Ι. Σ. Λάτση και Μαριάννας Λάτση.

Εκτύπωση
Ειρήνη ΑϊβαλιώτουΔημήτρης Λιγνάδης: “Το θέατρο είναι μετάληψη”

Related Posts