«Το Σινεμά σε περιμένει»: Ανοίγουν τα θερινά τη Δευτέρα 1η Ιουνίου με νέες αλλά και παλιές ταινίες

Με ιδιαίτερο χιούμορ και με μπόλικη δημιουργικότητα, όλοι οι φορείς της ελληνικής κινηματογραφίας ενωμένοι, πήραν την πρωτοβουλία να θυμίσουν στο κοινό ότι οι θερινοί κινηματογράφοι ανοίγουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020.

«Το Σινεμά σε περιμένει», αυτός είναι ο τίτλος – κάλεσμα της νέας καμπάνιας.

Οι θερινοί κινηματογράφοι ανοίγουν και θα είναι κοντά μας με νέες και παλιότερες ταινίες, έχοντας φυσικά λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να κάνουν αυτή την εμπειρία όσο πιο ασφαλή γίνεται για όλους.

 

[Στη βασική φωτογραφία ο κινηματογράφος «Μαργαρίτα», στο Χαλάνδρι.]

 

***

Τα πρώτα ειδικά μέτρα προστασίας αφορούν την ελάχιστη απόσταση μεταξύ των σειρών καθισμάτων που ορίζεται στο 1,5 μέτρο και τον ορισμό της μέγιστης επιτρεπόμενης πληρότητας που δεν πρέπει να ξεπερνά το 40% της συνολικής. Επίσης θα ισχύουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής των κοινόχρηστων χώρων.

 

***

 

Ο σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, στα γυρίσματα της καμπάνιας «Το σινεμά σε περιμένει».

 

 

Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «Το σινεμά σε περιμένει» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang) και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).

***

Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια.
Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλε, τη δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή.
Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και digital υλικά.
Οι εμπλεκόμενοι φορείς κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που επικρατεί λόγω κορονοϊού και ζητούν από το κράτος να πάρει εξειδικευμένα μέτρα στήριξης της κινηματογραφικής βιομηχανίας:
«Σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την “επόμενη ημέρα”. Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους».

 

***

 

 

 

Η Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος, ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων, η Ένωση Σκηνοθετών, Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου, η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου, η Κινηματογραφική Ένωση Βορείου Ελλάδας, η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου είναι οι φορείς που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να υπάρξει μια νέα σελίδα στην καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του Athens Film Office του δήμου Αθηναίων.

***

ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ

Μεταξύ των ταινιών που θα δούμε είναι οι παλιές ξένες:

«Περσόνα» (Persona), του Iνγκμαρ Μπέργκμαν.
«Chinatown», του Ρομάν Πολάνσκι.
«Το Κυνήγι του Κλέφτη» (To Catch a Thief), του Αλφρεντ Χίτσκοκ.
«Η Χρονιά με τα 13 Φεγγάρια» (In Einem Jahr Mit 13 Monden), του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ
«Το Τρένο θα Σφυρίξει Τρεις Φορές» (High Noon), του Φρεντ Ζίνερμαν.
«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν» (Gazon Maudit), της Ζοσιάν Μπαλασκό.
«The Beatles: Get Back», του Πίτερ Τζάκσον.

-Οι νέες ελληνικές:

«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς», του Γιάννη Οικονομίδη.
«Οι Άγνωστοι Αθηναίοι», της Αγγελικής Αντωνίου.
«Άλυτη» (Entwined), του Μίνωα Νικολακάκη.

-Και η ελληνικού ενδιαφέροντος:

«Ταξίδι στην Ελλάδα» (Trip to Greece) του Μάικλ Γουίντερμποτομ.

 

***

 

 

ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ

ΕΔΩ ΕΝΑ …ΗΧΗΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ