Viral έγινε μία δήλωση της Κέιτ Μπλάνσετ, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου στο Φεστιβάλ Καννών, λίγο μετά την εμφάνισή της στο κόκκινο χαλί, ντυμένη στα χρώματα της Παλαιστίνης. Η ίδια, συμπεριέλαβε τον εαυτό της στη «μεσαία τάξη», παρά την περιουσία της που ανέρχεται στα 95 εκατ. δολάρια. Πιο συγκεκριμένα, την ώρα που συζητούσε για τους πρόσφυγες κινηματογραφιστές και τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να τους δοθούν για να πουν τις ιστορίες τους, η Κέιτ Μπλάνσετ δήλωσε: «Είμαι λευκή, είμαι προνομιούχα, είμαι μεσαία τάξη και νομίζω ότι κάποιος μπορεί να με κατηγορήσει ότι έχω λίγο το σύμπλεγμα του λευκού σωτήρα».
Στη βασική φωτογραφία: Το κτισμένο το 1890, βικτωριανό «Χάιγουελ Χάους», στο Ανατολικό Σάσεξ της Αγγλίας. Η Κέιτ Μπλάνσετ και ο σύζυγός της, θεατρικός συγγραφέας Άντριου Άπτον, το είχαν αγοράσει το 2016, για 4,2 εκατομμύρια ευρώ.
ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΚΑΛΕΡΙ ΤΗΣ ΜΠΛΑΝΣΕΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
Στη δεύτερη φωτογραφία: Ένα ερειπωμένο οίκημα δίπλα στην κατοικία της, στο «Χάιγουελ Χάους». Εκεί θα φιλοξενήσει τη συλλογή της σύγχρονης τέχνης. Η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ Κέιτ Μπλάνσετ είναι συλλέκτης εδώ και πολλά χρόνια και, όπως πιστεύεται, κατέχει έργα τέχνης από τους Γκουάν Γουέι, Πάουλα Ρέγκο, Χάουαρντ Χότζκιν, Ρόζαλι Γκασκόιν, Μπιλ Χάμοντ, Μπιλ Ρόμπινσον, Πόλι Μπόρλαντ, Ζανγκ Χουάν και Τιμ Μαγκουάιαρ. Μια συλλογή, δηλαδή, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, άλλωστε η ίδια διακρίνεται για τις γνώσεις της στη σύγχρονη τέχνη, καθώς έχει σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης. Πηγή: Daily Mail Celebrity
ΓΡΟΘΙΕΣ ΣΤΟ «ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ» ΡΙΝΟ ΜΠΑΡΙΛΑΡΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Έναν ιστορικό παπαράτσι της Ρώμης, τον Ρίνο Μπαριλάρι, γρονθοκόπησε ο Γάλλος ηθοποιός Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Όλα εκτυλίχθηκαν σε καφέ-μπαρ της Βία Βένετο, της οδού της «γλυκιάς ζωής» της γνωστής δεκαετίας του 1960. Σύμφωνα με τον καταξιωμένο Ιταλό φωτογράφο, τον «τελευταίο των παπαράτσι», ηλικίας εβδομήντα εννέα ετών, «ο Γάλλος αστέρας του κινηματογράφου ήταν καθισμένος σε εξωτερικό τραπέζι του καφέ, με μια πανέμορφη σύνοδο και άλλους φίλους».
ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΟΡΓΙΣΕ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΗΘΟΠΟΙΟ
Ο Μπαριλάρι κρύφτηκε και κατάφερε να τους φωτογραφήσει, αλλά όταν βγήκαν από το μαγαζί, «η κοπέλα τον προπηλάκισε και ο Ντεπαρντιέ του έδωσε τρεις γροθιές». «Πονάει το κεφάλι μου, δεν είμαι, ξέρετε, δεκαπέντε χρονών, πλέον είμαι σχεδόν ογδόντα», πρόσθεσε.
Η ΣΤΕΦΑΝΙ ΦΡΑΠΑΡ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΑΡΗ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
Ίσως είναι η κορυφαία γυναίκα της διεθνούς διαιτησίας θα διευθύνει τον τελικό του Κυπέλλου μεταξύ Άρη και Παναθηναϊκού στο Πανθεσσαλικό. Η Στεφανί Φραπάρ βρίσκεται στη λίστα των διεθνών διαιτητών της FIFA από το 2009 και στην καριέρα της έχει διαιτητεύσει αρκετούς αγώνες υψηλού προφίλ. Γεννημένη στο Le Plessis-Bouchard, στη βόρεια Γαλλία, η Φραπάρ άρχισε να διαιτητεύει αγώνες ποδοσφαίρου νέων από την ηλικία των 13 ετών ανεβαίνοντας σιγά σιγά κατηγορίες. Σήμερα, σε ηλικία 41 ετών, έχει καταγράψει μια μεγάλη πορεία πλούσια σε εμπειρίες από σημαντικούς αγώνες τόσο στο ποδόσφαιρο ανδρών όσο και στο γυναικείο ποδόσφαιρο στο υψηλότερο επίπεδο. Έγινε η πρώτη γυναίκα που διαιτήτευσε ευρωπαϊκό αγώνα ανδρών αλλά και αγώνα της γαλλικής Ligue 1 , αμφότεροι το 2019, αλλά και η πρώτη γυναίκα που διαιτήτευσε αγώνα του Champions League το 2020. Το 2022, η Φραπάρ επελέγη ως μία από τις τρεις γυναίκες διαιτητές που επελέγησαν για να διαιτητεύσουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο ανδρών και αργότερα έγινε και η πρώτη γυναίκα που διαιτήτευσε σε Μουντιάλ με διαιτητική ομάδα αποτελούμενη αποκλειστικά από γυναίκες.
ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ BOEING ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
Έγιναν τα «εγκαίνια» της νέας θέσης ενός ιστορικού αεροσκάφους της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Πρόκειται για του Boeing 727 [Mount Olympus] που είχε μεταφέρθηκε την 1 Μαρτίου από το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στον παράδρομο της Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος του Ελληνικού με σκοπό να αποτελέσει ένα τοπόσημο της περιοχής. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε παραδοθεί στην Ολυμπιακή Αεροπορία στις 19 Δεκεμβρίου 1968. Προσγειώθηκε για πρώτη φορά στο Ελληνικό το 1969, και είναι ένα από τα έξι Β727/284 που είχε αγοράσει τότε ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Για την εποχή του θεωρείτο ένα από τα πλέον όμορφα αεροσκάφη της Boeing με το υψηλότερο πρεστίζ με δυνατότητα μεταφοράς συνολικά 150 επιβατών.
[*] Το «στιγμόμετρο» είναι όργανο που χρησιμοποιείται στην τυπογραφία. Είναι μεταλλικό, έχει τη μορφή χάρακα και περιέχει υποδιαιρέσεις σε «στιγμές», εκατοστά και χιλιοστά. Κυρίως το χρησιμοποιούν οι δημοσιογράφοι – συντάκτες ύλης στον σχεδιασμό – κατασκευή των σελίδων στις εφημερίδες. Οι συντάκτες ύλης είναι οι «σεφ» που …μαγειρεύουν τα υλικά που φέρνουν στην «κουζίνα» της εφημερίδας οι δημοσιογράφοι όλων των ρεπορτάζ.