11.2 C
Athens
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025

«Έπρεπε να παρουσιαστούν ως κάτι εξαιρετικά πολύτιμο οι πίνακες»…

Της Ρένας Θεολογίδου [*]

«Πώς καταφέραμε μία τόσο μεγάλη επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ με τη ληστεία της Πινακοθήκης να την κάνουμε πάλι κωμωδία στο Twitter, δεν ξέρω.
Λέω για τον πίνακα που έπεφτε και τον ξανασηκώναμε! Οι πίνακες δεν χρειαζόταν να είναι εκεί. Αφού όμως ήταν, έπρεπε μόνο το προσωπικό της Πινακοθήκης να τους αγγίζει με γάντια να τους έχει τοποθετήσει εκ των προτέρων κάπου με την τιμή που τους αρμόζει. Να παρουσιαστούν ως κάτι εξαιρετικά πολύτιμο που επιστρέφει.
Έβλεπα τον κύριο αυτόν που έπιανε τον πίνακα έτσι άτσαλα, όπως τα μαχαίρια και τα πεντακοσάρικα που τα απλώνουν για φωτογράφιση, όταν μπαίνουν σε κρησφύγετα συμμοριών. Και φυσικά ο κύριος είναι ο τελευταίος που φταίει.
Το αμέσως χειρότερο ήταν ο πίνακας να έμενε στο πάτωμα. Και το ακόμα χειρότερο ήταν ότι οι πίνακες ήρθαν σε μπλε σακούλες σκουπιδιών!
Έτσι, λοιπόν, εξηγείται, πώς μπήκε ένας οικοδόμος στην Πινακοθήκη από την ανοιχτή μπαλκονόπορτα!
Γιατί αυτοί που ήταν από τη μέσα πλευρά της μπαλκονόπορτας δεν αισθάνονταν αυτή την ιδιαίτερη συγκίνηση, ένα ρίγος στιγμιαίο, όταν περνούσαν δίπλα από έναν πίνακα πού μας χάρισε ο ίδιος ο Πικάσο το 1949 και γράφει από πίσω με δικά του γράμματα «Pour le Peuple Grec, Hommage de Picasso» (Για τον ελληνικό λαό, Φόρος τιμής από τον Πικάσο) Φόρος τιμής για την ελληνική αντίσταση βρε παιδιά»…

[*] Η Ρένα Θεολογίδου είναι δημοσιογράφος, μέλος της ΕΣΗΕΑ. Το παραπάνω κείμενο το έχει αναρτήσει στην προσωπική της σελίδα στο Face Book.

Σχετικά άρθρα

Κυνηγήστε μας

6,398ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε


Τελευταία άρθρα

- Advertisement -