Στο 12ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αμοργού 140 ταινίες από 37 χώρες

Για 18η χρονιά το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού και Πολιτισμού «Υπέρια» και για 12η χρονιά το Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αμοργού πραγματοποιήθηκαν στην Αιγιάλη. Φέτος από τις 4 έως και τις 9 Νοεμβρίου 2021.
Η ομάδα του «Υπέρια» και του Φεστιβάλ ξενάγησε τους ξένους και τους Έλληνες καλεσμένους της στα μυστικά και αυθεντικά σημεία του νησιού, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ανακαλύψουν την ομορφιά των τοπίων, τις γεύσεις της πλούσιας γαστρονομίας και την ευγένεια και τη φιλοξενία των κατοίκων της Αμοργού.

Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως και του Φεστιβάλ και του Συνεδρίου «Υπέρια» είναι ότι χρόνο με τον χρόνο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη Ελλήνων και ξένων επισκεπτών οι οποίοι παρακολουθούν τις εκδηλώσεις ως απλοί θεατές και όχι ως συμμετέχοντες. Τρανή απόδειξη ότι ο Πολιτισμός είναι το πιο δυνατό μέσο για την παράταση της τουριστικής χρονιάς. Η Αμοργός και οι διοργανωτές του Φεστιβάλ και του «Υπέρια» με σκληρή δουλειά έχουν ήδη ανοίξει τον δρόμο.

Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με τις απονομές βραβείων του 12ου Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αμοργού:
*Το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στην ταινία από την Λιθουανία «Vilnius, Amazing wherever you think it is», η οποία ανακηρύχθηκε και Καλύτερη Ταινία του Φεστιβάλ.
*Στην Κατηγορία Tourism Products – Rural Tourism, το ένα και μοναδικό βραβείο απέσπασε η πορτογαλική ταινία «Heart and Soul».
*Στην κατηγορία Tourism Services κέρδισε η ιαπωνική ταινία «Inspiration and Comfort Timeless Yukiguni».
*Στην κατηγορία Travel Video Marketing Section το πρώτο βραβείο έλαβε η ταινία από την Αιθιοπία «Ethiopia Natural Utopia».
Η διεθνής κριτική επιτροπή αποφάσισε επίσης να βραβεύσει ταινίες από 17 ακόμη χώρες σε δέκα διαγωνιστικές κατηγορίες. Η Ελλάδα και η Ισπανία ήταν οι χώρες με τους περισσότερους νικητές και ακολουθούν η Αυστρία, η Πορτογαλία, η Ιαπωνία και η Ιταλία.
Πήραν μέρος 140 ταινίες από 37 χώρες, γεγονός που αντανακλά τον ανταγωνιστικό και διεθνή χαρακτήρα του Φεστιβάλ.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε Ακαδημία Κινηματογράφου καθημερινά από επαγγελματίες στον χώρο του Ελληνικού Κινηματογράφου όπως, οι κ. Κώστας Σκύφτας, Ανδρέας Λαμπρόπουλος, Κώστας Καρύδας και Αρίσταρχος Παπαδανιήλ, οι οποίοι δίδαξαν μαθητές από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Η είσοδος στο κοινό ήταν ελεύθερη για την παρακολούθηση των ταινιών, καθώς και για τις ομιλίες με θεματολογία την Γαστρονομία, την υγεία, το Περιβάλλον, την Κινηματογραφική σκηνή και το Marketing.
***
Στη διάρκεια του «Υπέρια» και του Φεστιβάλ μίλησαν:
-Ο Κώστας Μαργαρίτης, δημοσιογράφος, με θέμα «Τουρισμός και COVID 19 σε τροχιά σύγκρουσης».
-Ο Σταμάτης Γρίσπος, Πρόεδρος του Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Συλλόγου Θολαρίων «Αρχαία Βίγλα».
-Η Ρένα Βεκρή, συγγραφέας, με θέμα: «Καταπολέμηση της ρύπανσης της θάλασσας, Μεγάλο στοίχημα – Στόχος» και «Η Αμοργός μου, ένα ταξίδι στη γαστρονομία και τον πολιτισμό».

-Ο Γιάννης Κουτσομύτης, δημοσιογράφος και παραγωγός, με θέμα: «Κινηματογραφικές Επιτροπές, Παραγωγή Κινηματογράφου και Τουριστική Ανάπτυξη».
-Ο Chris Torres, Ιδρυτής και Διευθυντής του «The Tourism Marketing», με θέμα: «Πώς μπορεί ο τουρισμός να αναπτυχθεί μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης;».
-Ο Santi Valldeperez, κινηματογραφιστής, ειδικός στο τουριστικό μάρκετινγκ και διευθυντής του Terres Travel Festival, μίλησε με θέμα: «Το μάρκετινγκ ταξιδιωτικών βίντεο θα σώσει την τουριστική βιομηχανία».
*
Οι προβολές ταινιών, οι ομιλίες και η Απονομή Βραβείων στο κόκκινο χαλί πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα συνεδριάσεων «Anatolia» του ξενοδοχείου Aegialis Hotel & Spa, στην Αιγιάλη της Αμοργού.
***
Το Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αμοργού είναι μέλος της Διεθνούς Επιτροπής Φεστιβάλ Ταινιών Τουρισμού – CIFFT, με έδρα την Βιέννη και διοργανώνεται από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γυναικών Αμοργού, τον Δήμο Αμοργού και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
***
Για όλα τα παραπάνω έδωσε και πάλι τον καλύτερο εαυτό της η Οικογένεια του Aegialis: Ο Νικήτας και η Ειρήνη Γιαννακοπούλου, ο Σταμάτης Γιαννακόπουλος και η Ελένη Κουντουρουπή, ο Σταύρος Λουλουργάς και η Καλλιώβη Γιαννακοπούλου που όπως πάντα προσφέρουν αγάπη και ποιότητα σε κάθε δράση που έχει τη δική τους υπογραφή.