13.4 C
Athens
Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024

Πού και πότε θα προβληθούν τα Όσκαρ και ποια βραβεία διεκδικεί το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου. Πώς στοιχηματίζουν οι σινεφίλ

Η μεγάλη βραδιά της 96ης τελετής των Βραβείων Όσκαρ 2024 θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD.

Την Κυριακή 10 Μαρτίου 2024 στις 21:30 θα ξεκινήσει η μετάδοση της εκπομπής OSCARS NIGHT με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, όπου θα υποδέχεται και θα σχολιάζει με εκλεκτούς καλεσμένους τις υποψηφιότητες και τα παραλειπόμενα της μεγάλης βραδιάς.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής θα γίνονται συνδέσεις με τον Γιώργο Σατσίδη από το κόκκινο χαλί στο Λος Άντζελες και το θρυλικό Dolby Theater.

Η λαμπερή τελετή θα αρχίσει στη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα με ζωντανό σχολιασμό από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και την Ιωσηφίνα Γριβέα.

Για όσους δεν προλάβουν να παρακολουθήσουν ζωντανά τα Όσκαρ, την επόμενη μέρα, Δευτέρα 11 Μαρτίου, θα προβληθούν σε επανάληψη με ελληνικούς υπότιτλους οι εκπομπές ON THE RED CARPET στις 19:30, το PRE-SHOW στις 21:00 και η τελετή απονομής στις 21:30.

Επίσης, υπάρχει αναφορά στο επίσημο κανάλι των Όσκαρ ότι θα πραγματοποιηθεί ζωντανή μετάδοση μέσω YouTube στην αμερικανική νοηματική γλώσσα στον παρακάτω σύνδεσμο (χωρίς να υπάρχει υποσημείωση για γεωγραφικούς περιορισμούς):

https://www.youtube.com/watch?v=uZ-BHKgZ7kQ

Με ιδιαίτερο “ελληνικό” ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή της ταινίας «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου, ο οποίος έχει ήδη βραβευθεί σε Φεστιβάλ που έχουν προηγηθεί των Όσκαρ.

Αν και το “δυνατό χαρτί” της ταινίας είναι η Έμα Στόουν στον Α’ γυναικείο ρόλο φαίνεται να υπάρχει σοβαρή απειλή από τη Λιλ Γκλάντστοουν με την ερμηνεία στην ταινία «Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού».

Η γενική εικόνα προβλέπει για τον Λάνθιμο 1-3 βραβεία με πιθανότερα αυτά του σχεδιασμού παραγωγής και των κοστουμιών όπου και στα δύο συναγωνίζεται με την «Μπάρμπι».

Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε αναλυτικά τις κατηγορίες που διαγωνίζεται η ταινία του Έλληνα σκηνοθέτη καθώς επίσης τα ποσοστά βράβευσης όπως εμφανίζονται στις στοιχηματικές εταιρείες δέκα μέρες πριν από το μεγάλο γεγονός.

Φυσικά, τα συγκεκριμένα ποσοστά δεν αποτελούν κριτήριο και δεν εκφράζουν απόλυτα την πραγματικότητα καθώς τα πάντα μπορεί να ανατραπούν μέχρι την τελευταία μέρα.

Α’ Γυναικείου Ρόλου

52,7% Λίλι Γκλάντστοουν (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
40,5% Έμα Στόουν (Poor Things)
2,8%   Σάντρα Χιούλερ (Ανατομία μιας πτώσης)
2,0%   Κάρεϊ Μάλιγκαν (Ο μαέστρος)
2,0%   Ανέτ Μπένινγκ (Νάιαντ)

Από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι 11 κατηγορίες στις οποίες ήταν υποψήφιο το Poor Things στην τελική απονομή των Όσκαρ, το φαβορί για τη διεκδίκηση ενός βραβείου ήταν η πρωταγωνίστρια Έμα Στόουν.

Αυτό ήταν κάτι που ίσχυε μέχρι το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου όπου απονεμήθηκαν τα βραβεία του Σωματείου Ηθοποιών (SAG). Ενώ η Έμα Στόουν είχε καταφέρει να πάρει το προβάδισμα στην κούρσα κατακτώντας τα βραβεία των κριτικών κινηματογράφου (Critics Choice) και της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (BAFTA), δύο εκ των τεσσάρων θεσμών που επηρεάζουν την επιτροπή της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, δεν κατάφερε να κερδίσει στα SAG.

Να σημειώσουμε ότι τόσο η Λίλι Γκλάντστοουν όσο και η Έμα Στόουν είχαν βραβευτεί στις Χρυσές Σφαίρες καθότι απονέμονται διαφορετικά έπαθλα Α’ γυναικείου ρόλου για δραματική και μουσική ταινία. Επίσης, η Λίλι Γκλάντστοουν δεν συμμετείχε στα BAFTA.

Δυστυχώς για την Έμα Στόουν και την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, το βραβείο του Σωματείου Ηθοποιών στην κατηγορία δόθηκε στη Λίλι Γκλάντστοουν για την ερμηνεία της στους «Δολοφόνους του ανθισμένου φεγγαριού».

Κάτι το οποίο δεν είναι ασήμαντο καθώς 10 στις 12 ηθοποιούς που έχουν κερδίσει στα SAG κατάφεραν να πάρουν και το Όσκαρ.

Μετά από αυτήν την εξέλιξη, τα προγνωστικά ανατράπηκαν και έφεραν τη μέχρι πρότινος φαβορί Έμα Στόουν στη δεύτερη θέση με τη Λίλι Γκλάντστοουν να έχει περάσει μπροστά και να αυξάνει συνεχώς τη διαφορά.

Καλό θα ήταν να αναφέρουμε και δύο άλλους παράγοντες που επηρεάζουν τις σκέψεις των κριτικών. Ένας παράγοντας που μπορεί να ενεργήσει αρνητικά στην περίπτωση της Στόουν, είναι ότι έχει κερδίσει ήδη ένα βραβείο Όσκαρ το 2017 για την ερμηνεία της στο μιούζικαλ «La La Land» και μπορεί να θεωρήσουν ότι είναι πολύ νωρίς για ένα δεύτερο.

Ο δεύτερος παράγοντας, ο οποίος ενισχύει τις ελπίδες της Γκλάντστοουν ακόμα περισσότερο, είναι ότι είναι η πρώτη ιθαγενής ηθοποιός της Βόρειας Αμερικής που προτάσσεται για αυτόν τον τίτλο.

Πρόκειται για το πιο αμφίρροπο και πολυσυζητημένο βραβείο του φετινού διαγωνισμού και όλος ο καλλιτεχνικός κόσμος περιμένει με αγωνία την εξέλιξή του.

Β’ Ανδρικού Ρόλου

77,6%   Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ (Οπενχάιμερ)
10,0% Ράιαν Γκόσλινγκ (Μπάρμπι)
4,8%   Μαρκ Ραφάλο (Poor Things)
4,8%   Ρόμπερτ Ντε Νίρο (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
2,8%   Στέρλινγκ Κ. Μπράουν (Αμερικανική μυθοπλασία)

Για να ολοκληρώσουμε το κομμάτι των ηθοποιών, προτού προχωρήσουμε στις κατηγορίες όπου η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου ελπίζει να κερδίσει, ο Μαρκ Ραφάλο φαίνεται να τα βρίσκει ακόμη πιο σκούρα από την Έμα Στόουν.

O Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ με εξαιρετικά ενεργή και πολυετή παρουσία στο χώρο συγκαταλέγεται στα πλέον αναγνωρίσιμα πρόσωπα. Δεν έχει καταφέρει να κερδίσει κάποιο Όσκαρ και έχει μόνο δύο συμμετοχές βράβευσης στην καριέρα του.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι ασχολείται περισσότερο με πιο ανάλαφρες εμπορικές παραγωγές. Η πρώτη του συμμετοχή ήταν το 1993 για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία που αφηγείτο τη ζωή του ηθοποιού Τσάρλι Τσάπλιν με τον ομώνυμο τίτλο και η δεύτερη ήταν το 2009 που διεκδίκησε το βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου στην ταινία «Τροπική καταιγίδα».

Φέτος φαίνεται να βαδίζει προς τη νίκη αφήνοντας κατά πολύ πίσω τον «Κεν» της «Μπάρμπι». Το στάτους της κατηγορίας ανεβαίνει μονάχα και μόνο με την παρουσία του δις βραβευμένου με Όσκαρ Ρόμπερτ Ντε Νίρο.

Σχεδιασμός Παραγωγής

49,3% Τζέιμς Πράις & Σόνα Χιθ (Poor Things)
39,2% Σάρα Γκρίνγουντ (Μπάρμπι)
6,7%   Ρουθ ντε Τζονγκ (Οπενχάιμερ)
2,4%   Άρθουρ Μαξ (Ναπολέων)
2,4%   Τζακ Φισκ (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)

Αυτή είναι η πιο πιθανή κατηγορία να κερδίσει βραβείο το «Poor Things». Στη μάχη ενάντια στην ταινία «Μπάρμπι» τα πράγματα έχουν ανατραπεί και όλα δείχνουν μια αισιόδοξη τροπή για την ταινία του Λάνθιμου.

Ο Τζέιμς Πράις είναι περισσότερο γνωστός στο χώρο ως καλλιτεχνικός διευθυντής σε τηλεοπτικές παραγωγές και είναι η δεύτερη φορά που ασχολείται με τον σχεδιασμό παραγωγής ταινίας. Μαζί με τη συνεργάτιδά του Σόνα Χιθ θα διαβούν για πρώτη φορά το κόκκινο χαλί.

Η Σάρα Γκρίνγουντ που έχει αναλάβει την ταινία της «Μπάρμπι» εισέρχεται για έβδομη φορά στο Θέατρο Ντόλμπι ελπίζοντας να είναι η τυχερή της. Ως σχεδιάστρια παραγωγής έχει προταθεί στο παρελθόν για τις ταινίες: «Άννα Καρένινα» το 2013, «Η πεντάμορφη και το τέρας» το 2018 και «Η πιο σκοτεινή ώρα» το 2018.

Καλύτερα Κοστούμια

51,5% Ζακλίν Ντουράν (Μπάρμπι)
39,3%
Χόλι Γουάντινγκτον (Poor Things)
3,2%   Έλεν Μιρόζνικ (Οπενχάιμερ)
3,2%   Τζάντι Γέιτς & Ντέιβιντ Κρόσμαν (Ναπολέων)
2,8%   Ζακλίν Γουέστ (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)

Άλλη μία μάχη μεταξύ του «Poor Things» και της «Μπάρμπι» που θα κριθεί στο νήμα. Ο Χόλι Γουάντινγκτον ασχολείται 17 χρόνια με τον σχεδιασμό κοστουμιών και έχει συμμετάσχει σε αρκετές διεθνείς παραγωγές όπως: «Το άλογο του πολέμου», «Μακμπέθ», «Λίνκολν», «Η τιτανομαχία», «Τα δύο πρόσωπα του Ιανουαρίου» κ.α. Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά που προτάσσεται για βραβείο Όσκαρ.

Από την άλλη μεριά, η Ζακλίν Ντουράν με μεγαλύτερη εμπειρία, έχει ήδη στο ενεργητικό της δύο Όσκαρ για τη δουλειά της στις ταινίες «Άννα Καρένινα» το 2013 και «Μικρές κυρίες» το 2020. Καθώς επίσης, και άλλες έξι συμμετοχές στο θεσμό από το 2006.

Καλύτερο Μακιγιάζ και Κομμώσεις

54,8% Καζουχίρο Τσούτζι, Κέι Γεωργίου & Λόρι ΜακΚόι-Μπελ (Ο μαέστρος)
31,7% Μαρκ Κουλιέρ, Νάντια Στέισι & Τζος Γουέστον (Poor Things)
5,9%   Άνα Λόπες Πάιτσερβερ, Ντέιβιντ Μάρτι & Μοντσέ Ριμπέ (Η κοινωνία του χιονιού)
4,8%   Λουίζα Αμπέλ (Οπενχάιμερ)
2,8%   Κάρεν Χάρτλευ, Σούζι Μπάτερσμπυ & Άσρα Κέλι Μπλου (Γκόλντα)

Αυτή είναι η τελευταία κατηγορία όπου η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου μπορεί να ελπίζει σε κάποιο Όσκαρ.

Ο Καζουχίρο Τσούτζι εξελίσσεται σε συλλέκτη αγαλματιδίων με τέσσερις συμμετοχές ήδη στο θεσμό από τις οποίες έχει κερδίσει τις δύο με τις ταινίες «Η πιο σκοτεινή ώρα» το 2018 και «Βόμβα» το 2020.

Η ομάδα του «Poor Things» δεν πάει πίσω, έχοντας στο ρόστερ τον Μαρκ Κουλιέρ ο οποίος επίσης έχει προταθεί τέσσερις φορές στο παρελθόν και έχει βραβευτεί το 2012 στην ταινία «Σιδηρά κυρία» και το 2015 στο «Ξενοδοχείο Grand Budapest».

Η Νάντια Στέισι έχει μόνο μία συμμετοχή για τη δουλειά της στο μακιγιάζ της «Κρουέλας» το 2022 με πρωταγωνίστρια την Έμα Στόουν.

Καλύτερη Φωτογραφία

72,7% Χόιτε βαν Χοϊτέμα (Οπενχάιμερ)
11,0% Ρόμπι Ράιαν (Poor Things)
7,7%   Ροντρίγκο Πριέτο (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
4,8%   Μάθιου Λιμπατίκ (Ο μαέστρος)
3,8%   Έντουαρντ Λάχμαν (El Conde)

Από εδώ και πέρα μειώνονται αισθητά οι πιθανότητες επιβράβευσης αλλά φυσικά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

Ο Χόιτε βαν Χοϊτέμα αποτελεί την προτίμηση του Κρίστοφερ Νόλαν καθώς έχουν συνεργαστεί σε αρκετές απαιτητικές δουλειές. Ωστόσο, έχει προταθεί μόνο άλλη μία φορά το 2018 με την ταινία «Δουνκέρνη».

Ο κινηματογραφιστής Ρόμπι Ράιαν του Γιώργου Λάνθιμου, παρότι έχει μακρόχρονη παρουσία έχει καταφέρει μόνο μια ακόμη φορά να συμμετέχει στην απονομή των βραβείων με την προηγούμενη μεταξύ τους συνεργασία στην «Ευνοούμενη» το 2019. Κυνηγά τον Χοϊτέμα του «Οπενχάιμερ» και ευελπιστεί να τον περάσει στη γωνία.

Καλύτερο Soundtrack


75,6% Λούντβιχ Γιόρανσον (Οπενχάιμερ)
9,1%   Ρόμπι Ρόμπερτσον (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
7,7%   Τζέρσκιν Φέντριξ (Poor Things)
3,8%   Τζον Γουίλιαμς (Ο Ιντιάνα Τζόουνς και ο δίσκος του πεπρωμένου)
3,8%   Λόρα Κάρπμαν (Αμερικανική μυθοπλασία)

Ο βραβευμένος με Όσκαρ για τη μουσική του «Μαύρου πάνθηρα» το 2019 Λούντβιχ Γιόρανσον είναι το απόλυτο φαβορί στην κατηγορία.

Ο Ρόμπι Ρόμπερτσον φαίνεται να κάνει καλή δουλειά αλλά δεν έχει τύχει αναγνώρισης μέχρι τώρα καθώς είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει στα βραβεία.

Ο Τζέρσκιν Φέντριξ του «Poor Things» είναι η επιλογή του Γιώργου Λάνθιμου. Ένας Άγγλος μουσικός της ποπ σκηνής.

Φυσικά, να μην παραλείψουμε το «τέρας» της κινηματογραφικής μουσικής Τζον Γουίλιαμς με τις αμέτρητες επικές συνθέσεις. Με 53 υποψηφιότητες για Όσκαρ από τις οποίες έχει κατακτήσει στις εξής πέντε: «Ο βιολιστής στη στέγη» το 1972, «Τα σαγόνια του καρχαρία» το 1976, «Ο πόλεμος των άστρων» το 1978, «ΕΤ ο εξωγήινος» το 1983 και «Η λίστα του Σίντλερ» το 1994.

Διασκευασμένο Σενάριο

50,2% Κόρντ Τζέφερσον (Αμερικανική μυθοπλασία)
25,3% Κρίστοφερ Νόλαν (Οπενχάιμερ)
15,2% Γκρέτα Γκέργουιγκ & Νόα Μπάουμπακ (Μπάρμπι)
6,9%   Τόνι ΜακΝαμάρα (Poor Things)
2,4%   Τζόναθαν Γκλέιζερ (Ζώνη ενδιαφέροντος)

Στο σενάριο δεν διαφαίνεται κάποια πιθανότητα για βράβευση του Τόνι ΜακΝαμάρα για το «Poor Things», ο οποίος είναι υποψήφιος για δεύτερη φορά μετά την «Ευνοούμενη» το 2019.

Την ίδια μοίρα φαίνεται να έχει και ο Κρίστοφερ Νόλαν που βλέπει την «Αμερικανική μυθοπλασία» να κερδίζει έδαφος.

Ο Κόρντ Τζέφερσον παρότι έχει ασχοληθεί αποκλειστικά στη συγγραφή τηλεοπτικών σειρών, φαίνεται να τα πηγαίνει καλά στην πρώτη του κινηματογραφική απόπειρα. Αν μάλιστα κερδίσει το βραβείο, με ειρωνικό τρόπο θα παραλληλιστεί με τον ήρωα της ταινίας του.

Οι σεναριογράφοι της «Μπάρμπι» από την άλλη παραμονεύουν σιωπηλά.

Καλύτερο Μοντάζ


68,9% Τζένιφερ Λάμε (Οπενχάιμερ)
14,3% Λοράν Σενεσάλ (Ανατομία μιας πτώσης)
6,7%   Θέλμα Σουνμέικερ (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
5,3%   Κέβιν Τεντ (Τα παιδιά του χειμώνα)
4,8%   Γιώργος Μαυροψαρίδης (Poor Things)

Ο Γιώργος Μαυροψαρίδης με αξιόλογη παρουσία στο χώρο του μοντάζ αποτελεί μόνιμο συνεργάτη του Γιώργου Λάνθιμου. Είναι η δεύτερη φορά που θα συμμετέχει στην τελική διαδικασία μετά το 2019 με την ταινία «Ευνοούμενη» του Λάνθιμου. Δυστυχώς, σε αυτή τη δουλειά του φαίνεται να μη δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις καθώς του αποδίδονται τα μικρότερα ποσοστά επιτυχίας από όλους τους συναγωνιζόμενους.

Τα πρωτεία κρατάει η Τζένιφερ Λάμε στην πρώτη της συμμετοχή, την οποία φάνηκε να προτιμάει ο Κρίστοφερ Νόλαν μετά τη συνεργασία τους στην τελευταία του ταινία «Tenet».

Πρώτη συμμετοχή είναι και για τη Λοράν Σενεσάλ που διεκδικεί το βραβείο. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στη συμμετοχή της βραβευμένης με τρία Όσκαρ, Θέλμα Σουνμέικερ, η οποία περιλαμβάνει στο βιογραφικό της ταινίες μόνο πρώτης κατηγορίας. Διακρίθηκε για τις δουλειές της το 1981 με το «Οργισμένο είδωλο», το 2005 με τον «Ιπτάμενο κροίσο» και το 2007 με τον «Πληροφοριοδότη».

Καλύτερη Σκηνοθεσία


83,2% Κρίστοφερ Νόλαν (Οπενχάιμερ)
5,9%   Γιώργος Λάνθιμος (Poor Things)
4,3%   Μάρτιν Σκορσέζε (Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
3,8%   Ζυστίν Τριετ (Ανατομία μιας πτώσης)
2,8%   Τζόναθαν Γκλέιζερ (Ζώνη ενδιαφέροντος)

Ο Γιώργος Λάνθιμος είναι υποψήφιος δεύτερη φορά για το συγκεκριμένο βραβείο μετά τη δουλειά του στην «Ευνοούμενη» το 2019. Έχει άλλη μία συμμετοχή το 2017 για το σενάριό του στον «Αστακό».

Την τιμητική του, όμως, στον φετινό διαγωνισμό έχει ο Κρίστοφερ Νόλαν και η ταινία του «Οπενχάιμερ». Με μία σειρά βαρυσήμαντων σκηνοθετικών και ταυτόχρονα συγγραφικών αποπειρών στην καριέρα του που περιλαμβάνουν ταινίες όπως: «Το πρεστίζ», «Interstellar» και «Tenet». Ήταν υποψήφιος Όσκαρ για το συγγραφικό του έργο το 2002 στην ταινία «Memento» και το 2011 για το «Inception», ενώ ως σκηνοθέτης συμμετείχε στα βραβεία του 2018 με τη «Δουνκέρκη». Ταυτόχρονα, η «Δουνκέρκη» και το «Inception» διεκδίκησαν και τον τίτλο της καλύτερης ταινίας. Ήρθε λοιπόν η χρονιά του και έχει στο πλευρό του όλο τον καλλιτεχνικό κόσμο, από σκηνοθέτες, ηθοποιούς και παραγωγούς, μέχρι συγγραφείς, κινηματογραφιστές και τεχνικούς.

Καλύτερη Ταινία

80,7% Οπενχάιμερ
4,8%   Poor Things
3,8%   Ζώνη ενδιαφέροντος
3,0%
  Τα παιδιά του χειμώνα
2,6%   Μπάρμπι
2,4%  
Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού
2,4%
  Ανατομία μιας πτώσης
1,2%   Αμερικανική μυθοπλασία
1,0%   Περασμένες ζωές
0,7%   Ο μαέστρος

Το βραβείο της καλύτερης ταινίας το αφήσαμε για το τέλος. Παρότι η συμμετοχή της ταινίας «Poor Things» φιγουράρει στη δεύτερη θέση μεταξύ των 10 υποψηφίων, το «Οπενχάιμερ» θεωρείται ο αναμφισβήτητος νικητής, όχι μόνο της κατηγορίας, αλλά και ολόκληρης της βραδιάς με πιθανό τελικό απολογισμό 7-8 αγαλματιδίων.

Το δημιούργημα του Γιώργου Λάνθιμου είναι το δεύτερο μετά την «Ευνοούμενη» το 2019 που είναι υποψήφιο για τον τίτλο της καλύτερης ταινίας, ενώ είχε και μία συμμετοχή το 2011 με τον «Κυνόδοντα» στην κατηγορία καλύτερης ξενόγλωσσης, και πλέον έχει αρχίσει να αποκτά οικειότητα με το κόκκινο χαλί. Να σημειωθεί ότι η «Ευνοούμενη» συμμετείχε συνολικά σε 10 κατηγορίες από τις οποίες κατάφερε να αποσπάσει το Όσκαρ του Α’ γυναικείου ρόλου με την ηθοποιό Ολίβια Κόλμαν.

Είθε, αυτές οι διακρίσεις να λειτουργήσουν ως όχημα για νέες μεγαλύτερες επιτυχίες και να καταφέρουμε να δούμε τον Έλληνα δημιουργό να κατακτά το Χόλιγουντ.

Σχετικά άρθρα

Κυνηγήστε μας

6,398ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
713ΑκόλουθοιΑκολουθήστε


Τελευταία άρθρα

- Advertisement -